ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!-راهبرد معاصر
هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان | وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان | متناسب سازی ۹۰ درصدی حقوق و فوق العاده ماموریت‌های جدید برای نهضت سوادآموزی در کشور | خبر خوش وزیر آموزش و پرورش از نقشه راه سوادآموزی صدور احکام اصلاحی بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان + توضیحات صندوق بازنشستگی کشوری کاهش محسوس دما و آغاز ناگهانی بارش‌ها در کشور تحول در واتساپ با هوش مصنوعی رودخانه تلار مازندران به رنگ سیاه درآمد! انهدام باند قاچاق در خلیج فارس با ۳۱۷ هزار لیتر سوخت فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آبان ۱۴۰۳ ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم! مصرف سیگار سالانه جان ۵۰ هزار ایرانی را می‌گیرد اهدای درجه به فرماندهان انتظامی کشور پیگیری یک پرونده مرگ مغزی | میت هنگام جراحی اهدای عضو به هوش آمد دستبرد میلیاردی عروس به خانه مادرشوهر پولدار تهرانی صدور ابلاغیه اجرای حکم نیلوفر حامدی

ایلان ماسک: هرکس این طومار را امضا کند یک میلیون دلار به او پرداخت می‌کنم!

میلیاردر آمریکایی و رئیس تسلا قول داد روزانه به یک نفر از کسانی که طومار آنلاین او را در حمایت از جمهوریخواهان امضا کند اعطا نماید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 20
کد خبر: ۲۶۰۶۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسکای‌نیوز نوشت: ایلان ماسک میلیاردر و کارآفرین بخش فناوری آمریکا در ایکس نوشت: «هر روز، از هم اکنون تا ۵ نوامبر، به هرکس طومار «آمریکن پک» را امضا کند یک میلیون دلار پرداخت می‌کنم. به کسی که در ایالت‌های نوسانی طومار ما را برای حمایت از آزادی بیان و حق حمل سلاح این طومار را امضا کرده است، این پول اهدا خواهد شد.»

این آخرین مورد از تلاش‌های ایلان ماسک برای استفاده از ثروت هنگفت خود در حمایت از ترامپ است.

ایلان ماسک برای حمایت از کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ یک کمیته اقدام سیاسی یا (PAC) به نام America PAC ایجاد کرده که هدف آن کمیته جلب مشارکت رای دهندگان و کمک به آنها در ثبت نام در ایالت‌های مهمی است که نتایج انتخابات در آنها احتمالا رقابتی است. ماسک در عین حال هواداران ترامپ را تشویق کرد که زودتر رای دهند و دیگران را نیز به انجام چنین کاری تشویق کنند.

ایلان ماسک که اولین یک میلیون دلار را در پنسیلوانیا به یک مرد اهدا کرد گفت: اگر کامالا هریس رییس جمهور شود این آخرین انتخابات در آمریکا خواهد بود / شفقنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار